Miksi minä en osaa puhua? en ole koskaan ollut hyvä siinä, vaikka olen yrittänyt. En ole kuulunut koskaan niihin henkilöihin, jotka istuvat isossa porukassa ja pystyvät aina puhumaan mistä tahansa ja kenen kanssa vain. Olen yrittänyt, mutta mikään ei oikeastaan muutu. En vain aina keksi sanottavaa. Se on jännää miten ihmiset on niin erillaisia! Joskus ajattelen, että jos olisin kuten nämä sosiaaliset ihmiset, elämäni olisi paljon mielenkiintoisempaa :) Mutta ei. Minua voisi välillä verrata siiliin! Kun joku joskus yrittää jutella, minä nostan piikit pystyyn ja saatan olla tyly, vaikken sitä tarkoitakkaan. Ehkä se johtuu siitä, että automaattisesti haluan olla ensin tyly, ennen kuin minulle ollaan.. tai en tiedä.. En edes tiedä kuvittelenkohan vain, vai onko näin oikeasti..Odotan vain aina, että tämä menee ohi ja tapahtuu jotain jännittävää :) We'll see!